Hvorfor kan jeg ikke få printeren forbundet til mit netværk?

  1. Tjek allerførst dit netværks sikkerhed. Sculpto og Sculpto+ kan nemlig ikke sættes op på et netværk med WPA2 Enterprise eller netværk, hvor man skal logge ind med personligt brugerlogin – opsætning til et sådant netværk er kun muligt med Pro-versionen af Sculpto printeren.
  2. Hvis printeren tidligere har været sat op (Uden at være blevet frakoblet), så kontroller at du er logget ind på den Sculpto-bruger (I app’en) der er bundet til printeren. Du kan se om du er logget ind på den rigtige bruger når muligheden for at “tilkoble printer” forsvinder på printer-siden. Der kan nemlig maksimalt være én unik bruger tilknyttet til hver enkelt printer. Kontakt vores kundeservice med printerens serienummer, hvis du ikke ved hvilken bruger printeren er sat op til.


Jeg kan stadig ikke forbinde min printer til netværket. Hvad gør jeg?

Hvis du har været igennem ovenstående punkter, og du stadig ikke er blevet klogere på, hvorfor du ikke kan få forbundet din printer til netværket, så tjek følgende punkter:

  1. Sørg for, at din printer er inden for rækkevidde af dit Wi-Fi-netværk.
  2. Sørg for, at du har downloadet den seneste version af Sculpto app’en.
  3. Sørg for at sætte printeren op via iOS eller Android app’en. Printeren kan ikke sættes op fra web-app’en (http://app.sculpto.dk).
  4. Prøv at genstarte app’en og printeren.
  5. Kontroller, at din router udsender en 2,4 GHz forbindelse.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *